Novosti i akcije
“BG CAR SHOW 02” održava se od 13. do 19. marta na Beogradskom sajmištu. Na ovogodišnjoj manifestaciji učestvuje 455 izlagača iz 30 zemalja sveta. Sajamske kapije za posetioce su otvorene od 14. marta, a radno vreme sajma je od 10 do 19 h, vikendom od 10 do 20 h. Posetioci će ulaznice za “BG CAR SHOW 02” moći da koriste i za narednu manifestaciju "BEOTRUCK 08", koja je na programu od 1. do 5. aprila. Cena ulaznice za ovogodišnji sajam automobila iznosi 300 dinara, a cena ulaznice za grupne posete iznosi 200 dinara. Family Day, dan za porodične posete je 18. mart, kada će cena ulaznice za celu porodicu biti 500 dinara.
A: ovim putem vas obaveštavamo da 06.03.2008. ponovo startuje naša akcija "Halo TOTAL". Cilj akcije je opšta popularizacija brenda Total, kao i usmerenje potrošača na prodajne objekte u kojima se prodaju Total proizvodi.
Nabavna služba vodeće novosadske benzinske stanice RADUN – AVIA uvidela je potrebu, da u svoju ponudu maziva uvrsti i asortiman maziva francuskog proizvođača TOTAL. Ova informacija verovatno će najviše obradovati vozače pežoovih i citroenovih vozila, kod kojih se TOTAL maziva tradicionalno nalaze u prvoj ugradnji. RADUN – AVIA osim stalne ponude svih vrsta motornih goriva, nudi u svom šopu širok asortiman robe široke potrošnje, kao i usluge kafea. RADUN – AVIA se nalazi na izlaznom putnom pravcu iz Novog Sada ka Beogradu, i radi 24 sata dnevno, svih 7 dana u nedelji.
Citroen je kontaktirao Total po prvi put daleke 1968, i zahtevao mazivo koje će omogućiti kvalitetno podmazivanje Citroen vozila na brzim autoputevima. Od tada su Citroen i Total partneri koji održavaju veoma blisku saradnju na razvoju sve boljih karakteristika svojih proizvoda. Već 40 godina Citroen i Total zajedno nastupaju na takmičenjima, od 1969. godine i Maroko relija, do velikih pobeda poslednjih godina u WRC takmičenju. Ekstremni uslovi u moto-sportu, obezbeđuju veliki poligon za testiranje proizvoda, gde se uz TOTAL, potvrđuje svaka pojedinačna performansa vašeg Citroena. Iz dana u dan!
Total je krajem 2007. lansirao reklamnu kampanju za svoja TOTAL EXCELLIUM GORIVA. Kampanja uključuje TV i radio spotove, namenski vebsajt i tri video spota na video sharing sajtovima. Predstavljena pre dve godine, TOTAL EXCELLIUM GORIVA nastavljaju svoj rast na tržištu i nastavljaju njihov dokazani i prepoznatljiv kvalitet. U vreme kada su iskorišćenje energije i zaštita životne sredine u samom srcu javne rasprave, TOTAL nudi svoj asortiman visoko-kvalitetnih goriva koja omogućuju manju potrošnju i smanjuju emisiju CO2 po kilometru vožnje.